Got myself some prepping going on! - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Laura Melenhorst - WaarBenJij.nu Got myself some prepping going on! - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Laura Melenhorst - WaarBenJij.nu

Got myself some prepping going on!

Door: Laura Melenhorst

Blijf op de hoogte en volg Laura

23 Juni 2015 | Nederland, Arnhem

G'day darlings,

Dit is de plek waar jullie de aankomende maanden mijn Australië-avontuur kunnen volgen.

Maar voordat het zo ver is (14 juli) moet er zeker nog het een en ander gebeuren. Ik kan, by now, absoluut zeggen dat ik onderschat heb wat er komt kijken bij zo'n reis.

Het begon al bij het boeken van een ticket; wanneer je eindelijk een een topvlucht gevonden had, met een mooie airbus, prettige tijden en een mooie stoel... Wilde je boeken en was de vlucht ineen 700 euro goedkoper, grr! Één keer is dat niet erg, maar na 8x zakt de moed je in de spreekwoordelijke schoenen.

Ook ben ik druk bezig geweest met het aanvragen van beurzen. Ik heb al 1 gekregen (€250) en ik wacht nog op uitsluitsel van een andere beurs (€1250). Super dat dat allemaal kan!

Ook loopt er nu een onderzoek vanuit de Sociale Verzekeringsbank om te checken of ik wel 'recht' heb om in de 6,5 maand dat ik weg ben wel verzekerd te zijn in Nederland. Als je namelijk langer dan 6 maanden weggaat, moet dit onderzocht worden.

Mijn visum is goedgekeurd en ik heb mijn werktijden al doorgekregen van het bedrijf waar ik stage ga lopen. Dit is een soort reisbureau. Ik mag daar 100 medewerkers opleiden (in het Engels, spannend!). Ook ga ik coachen, onderzoek doen naar motivatie en teambuildings-trainingen ontwikkelen. Allemaal onwijs gaaf, helemaal wat ik graag wil doen!

Nu ben ik op het punt waar de leuke, kleinere dingetjes geregeld moeten worden. Lees: mijn selfiestick, een mooie backpack en wat kleren.

Zodra ik weg ben, zal ik proberen mijn blog actief bij te gaan houden om jullie op de hoogte te houden van alles!

Alvast onwijs bedankt voor het volgen! :-D

Hoo roo,

Laura

  • 23 Juni 2015 - 16:25

    Yves:

    Een goede voorbereiding is het halve werk, dus wat dat betreft ben je goed bezig! X

  • 24 Juni 2015 - 10:07

    Mama Mon:

    Nou kind, ik kan niet wachten tot je weg bent....! :) xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Hey allemaal! Op 14 juli 2015 is het zover. Dan vlieg ik vanuit Amsterdam naar Sydney om vijf maanden stage te gaan lopen en anderhalve maand te reizen. Blijf via deze weg op de hoogte van mijn avonturen, Thanks for following! Hoo roo, Laura

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 309
Totaal aantal bezoekers 4823

Voorgaande reizen:

14 Juli 2015 - 27 Januari 2016

Laura goes Down Under

Landen bezocht: