Ice ice baby - Reisverslag uit Sydney, Australië van Laura Melenhorst - WaarBenJij.nu Ice ice baby - Reisverslag uit Sydney, Australië van Laura Melenhorst - WaarBenJij.nu

Ice ice baby

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

17 Juli 2015 | Australië, Sydney

Well hello there!

Wat een reis... Wat een reis...

Van Amsterdam naar Dubai, van Dubai naar Bangkok en van Bangkok naar Sydney.
Vooral de laatste twee vluchten waren hectisch en 'bumpy' (veel turbulentie!).
Eenmaal aangekomen moest ik uiteraard door de Border Security van Sydney Airport & Immigration. Easy as that! Vriendelijke mensen die zich afvroegen waarom ik vrijwillig naar Tasmanië zou willen reizen, haha.

De taxirit naar het huis van Jeff & Brendan (waar ik de eerste weken verblijf) duurde ongeveer een half uurtje, naast een taxichauffeur die geen woord zei, haha, maar ik heb lekker om me heen gekeken en genoten van alles. Ik word supergoed opgevangen hier. Vanochtend brood met 'Gouda'-kaas gegeten, hihi.

Het weer is hier helaas echt verschrikkelijk. Het is heel ijzig koud, door de wind die komt aanwaaien vanuit Antarctica. Het regent kei- en keihard dus het is eigenlijk niet echt weer om de stad te gaan verkennen. En wat ook weer heel raar is: Het is om 5 uur smiddags pikkedonker.

  • 17 Juli 2015 - 21:25

    Marijke:

    Wow. Spannend!! En jammer van het slechte weer... Hopelijk draait t snel bij (en niet pas volgend seizoen!)
    Geniet en beleef!!
    Ik blijf je volgen vanaf de bank ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Hey allemaal! Op 14 juli 2015 is het zover. Dan vlieg ik vanuit Amsterdam naar Sydney om vijf maanden stage te gaan lopen en anderhalve maand te reizen. Blijf via deze weg op de hoogte van mijn avonturen, Thanks for following! Hoo roo, Laura

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 4824

Voorgaande reizen:

14 Juli 2015 - 27 Januari 2016

Laura goes Down Under

Landen bezocht: