Rip their heads off!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Laura Melenhorst - WaarBenJij.nu Rip their heads off!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Laura Melenhorst - WaarBenJij.nu

Rip their heads off!!!

Door: Laura Melenhorst

Blijf op de hoogte en volg Laura

18 Juli 2015 | Australië, Sydney

Hi there!

Ik zie net dat mijn vorige blog er maar voor de helft op staat, sorry!

Vandaag weer erg veel gezien van het mooie Sydney. Er is een enorm lange (lees: echt enorm lang) straat, King Street.
We liep er 2 1/2 uur, toen Jeff zei: Well that's good, we're halfway there. ;-)

Veel bookshops gezien (met een huiskat), kunstwinkeltjes, tweedehands kledingzaakjes, maar ook een man die geweldig kon zingen.. Stond midden op straat cd's te verkopen! Hopelijk is de wifi sterk genoeg, dan zal ik het filmpje proberen te uploaden op Facebook.

Tijdens die trip heerlijk 'geluncht' (burgers!) en daarna terug naar huis, klaarmaken voor THE GAME!

Wauw. Dát was gaaf! Sydney Swans against Hawthorn (Melbourne). Een soort Nijmegen-Arnhem, haha.
Ondanks dat Sydney met 60+ goals is ingemaakt heb ik ontzettend genoten.
Even wat quotes op een rijtje van wat fanatieke Swans-gangers:

- RIP THEIR HEADS OFF!
- I KNOW WE'RE LOSING, SO AT LEAST INJURE ONE OF THEM!!!
- OH LOOK WHO'S ON THE RIGHT SIDE OF THE FIELD.. BLOODY NOBODY!! OH WAIT, THERE'S (... name ...), KNOWN FOR HIS GREAT GOAL SHOOTING... NOT!!!

Tijdens de rust een echte Meat Pie gegeten (zoals dat hoort blijkbaar) en toen afgedropen naar huis.

Morgen naar Sydney's Opera House & Harbour Bridge, spannend! I'll keep you posted!
Het is nog steeds erg koud en regenachtig, dus morgen toch maar een winterjas kopen..... The irony!

Hoo roo (goodbye),

Lozz (my new nickname, vrouwen krijgen 1 of 2 zz achter hun naam!)

  • 18 Juli 2015 - 15:37

    Marijke:

    Super leuk zeg!!

  • 18 Juli 2015 - 23:17

    Erika :

    Ja Laura, the game is on! Ook voor jou, fijn dat je al meteen naar de zin hebt. Wie zijn die mensen waar je mee bent? Als ik vragen mag?
    Knuffel Erika xxx

  • 19 Juli 2015 - 00:50

    Laura:

    Hoi Erika,

    Dat is mijn neef + zijn man en wat familie!

  • 19 Juli 2015 - 01:06

    Romeo Siërra Papa:

    Op foto 8 lijkt geheel rechts Jeff en daarnaast brendan. Die andere 2 zegt me echt niks.
    Wel stoer met baseball cap en dikke sjaal op de tribune in Sydney.
    En die patatjes..... Mmmmmm zin in.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Hey allemaal! Op 14 juli 2015 is het zover. Dan vlieg ik vanuit Amsterdam naar Sydney om vijf maanden stage te gaan lopen en anderhalve maand te reizen. Blijf via deze weg op de hoogte van mijn avonturen, Thanks for following! Hoo roo, Laura

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 335
Totaal aantal bezoekers 4827

Voorgaande reizen:

14 Juli 2015 - 27 Januari 2016

Laura goes Down Under

Landen bezocht: