Laustralie: Gold Coast here we come! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Laura Melenhorst - WaarBenJij.nu Laustralie: Gold Coast here we come! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Laura Melenhorst - WaarBenJij.nu

Laustralie: Gold Coast here we come!

Door: Laura Melenhorst

Blijf op de hoogte en volg Laura

29 September 2015 | Australië, Sydney

Hoi lieve allemaal!

Aangezien het alweer een tijd geleden is EN omdat ik best wel weer veel te vertellen heb, maar weer eens een blog!

*klaagmodus aan* Zo. Wat een rotweer is het afgelopen tijd geweest! Het heeft onwijs veel geregend, wat ons dwong tot binnenactiviteiten. *klaagmodus uit* 
We zijn naar Sealife geweest, waar we zeesterren mochten aanraken en we hebben enorme haaien gezien. Ook zijn we gaan stappen in een – best wel – fancy club. Het heet Bar 100, zoek het maar eens op. Een soort verbouwde oude kerk met een heel hoog plafond die prachtig bewerkt is.

Op dit moment zit ik op mijn werk en ik tel de dagen af tot vrijdag. Vrijdagochtend vertrekken we namelijk om 05:00 ‘s ochtends richting…. De Gold Coast! De Gold Coast ligt ten noorden van Sydney (in Queensland) en met 42 kilometer aan strand, kan ik mezelf daar denk ik best wel vermaken. Ons appartement staat in Surfers Paradise en we zitten op 800 meter van het strand!
Voor de heenreis hebben we een nieuwe Toyota Corolla gehuurd. De heenreis duurt zon 11 uur met de auto en onderweg hebben we ook nog wat plekjes om te stoppen. Zo rijden we langs Morisset Park, een park waar Kangaroo’s vrij rondlopen en waarmee we (hopelijk!) op de foto kunnen! Daarna rijden we door naar Coffs Harbour (Of gewoon ‘Coffs’), waar prachtige surfstranden zijn en The Big Banana… To be continued! Als laatste stoppen we in Byron Bay, een FENOMENAAL strand.. Bekijk het voor de grap even op Google.

Als we dan aankomen in de Gold Coast willen we nog een dagje naar Brisbane en daarna heerlijk het strand op wantttt… Het wordt gelukkig 26/27 graden PRECIES in de periode dat wij er zijn… Geboren voor het geluk!

Nu ga ik snel weer verder met mijn werk! Slaap lekker lieve Dutchies & morgen gezond weer op!

Hugs,

Lozzzzz from Ozzzz

  • 30 September 2015 - 21:59

    Mammaloe:

    Heyyyy meissie,

    Wat ben ik toch trots op je...en wat gun ik jou al deze prachtige avonturen...heerlijk!

    Later...als je oud en gerimpeld bent....zullen dit vast de momenten zijn die een glimlach op je gezicht toveren...!

    There is so much to enjoy and explore in this world, and you are blessed that you can experience it...so knock yourself out and you know....Sometimes you don't know the true value of a moment, untill it becomes a memory!

    Het is en blijft een bizar idee....dat jij op de plekken komt waar Oma geweest is...jong geweest is en waar ze heeft genoten ....Surfers Paradise, The Blue Mountains....Mona Vale....and the best is yet to come!

    Geniet...en NIET met mate, Schatteke...zuig het op en maak het tastbaar...als je thuis komt, wil ik alle details...dus dan hebben we nog ff te gaan, haha!

    Be safe and just be you....pretty as ever!

    Love you always,

    Mummy xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Hey allemaal! Op 14 juli 2015 is het zover. Dan vlieg ik vanuit Amsterdam naar Sydney om vijf maanden stage te gaan lopen en anderhalve maand te reizen. Blijf via deze weg op de hoogte van mijn avonturen, Thanks for following! Hoo roo, Laura

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 1019
Totaal aantal bezoekers 4826

Voorgaande reizen:

14 Juli 2015 - 27 Januari 2016

Laura goes Down Under

Landen bezocht: